Thursday, August 11, 2011

Impian Kanak Kanak

Assalamualaikum,hye yaw? Whats up peeps. Sedang aku berchit chat bersame rakan kuh di facebook,ade soalan yg dia bertanye kepade kuh "time kecik2,impian awak ape ehh ?". Hahahha,soalan nie laa aku suke. Mengingatkan aku zaman2 kegemilangan aku time kecik2 dulu,ape ehh impian aku aku time kecik2 dulu? Hee,impian aku time kecik2 ialah nak jadi POWER RANGERS laa. Ape laa yang aku tau time kecik2,yg aku tau mkn,main,tdo,tgk tv lgi2 cte kartoon enn. Mane pkir nak jadi time besar nnt,yg aku tau time kecik2 aku daa pasang impian nak jadi RED POWER RANGERS. Menentang kejahatan2 yang berleluasa di muka bumi nie. Tapi tuh time angan2 mase kecik laa,mcm korang x penah psang impian time kecik2 nak jd ape. Tapi serious aku rindu zaman kanak2 aku,skang daa besar x boleh nak main dah,asyik kena blaja,keja,jage rumah and macam macam. Dulu time kecik2,xde pown pkir semua tuh yang tau main main and main. Semuanye dah jadi SEJARAH dalam hidup kite,hanye blh mengimbas kembali jea. Hidup pown cume skali,so kite enjoy laa puas slagi kite masih bernafas but jgn lupe dgn ibadah wajib kite. Enjoy,enjoy jgk tapi jangan lupe pade pencipta kite. Dia lebih utama dari enjoy oke. So keep in touch oke,jauhi dadah,jauhi maksiat and jauhi arak. Keep healty,stay safety and have a good clean life !


2 comments:

  1. ingt dulu2,, usop sontolian,, kluang man,, joe jambul,, power rangers ptg2,, ahahhaa ^^

    ReplyDelete
  2. wah! impian kite same r, tp aku nk jd powenjes purple..mmg xdpt r kn..haha

    ReplyDelete